مصاحبه آرشیو خبر ها
آینده پیش ِ روی یوونتوس اسـت

آینده پیش ِ روی یوونتوس اسـت

یوونتوس پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا باید به سری آ بازگردد و در مقابل ساسولو لیگ را پیگیری کند. آنتونیو کونته ، سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار با ساسولو در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن ها پاسخ داد .

" خوب این اولین باری نیست که زمین می خوریم . در واقع امسال ما دو بار متحمل این شدیم و زمین خوردیم . این اولین بار است که در حضور من در یووه ، تیم دچار 2 بار پیاپی به این مشکل می خورد "

" ما در بازی های زیادی پیروز شدیم . اما شکست در این فصل بیشتر از هر چیزی به چشم آمده است . به نظر شما دلیل آن چیست ؟ شاید بخاطر این باشد که چشم و ذهن همه عادت به پیروزی یوونتوس کرده است "

" کسی که در ورزش باشد و آن را بشناسد می داند که پیروزی و شکست هر دو وجود دارد و شما می توانید برنده باشید و یا شکست بخورید ، پس باید برای هر دو آماده باشید "

" ما از ابتدا سختی ها را پیش بینی کردیم . درست زمانی که همه از برد پرگل مقابل لاتزیو و در هم شکستن رقبا در ادامه توسط یوونتوس می گفتند . ما می دانستیم که همه چیز ساده و راحت نخواهد بود . باید اشتباهات را کم کرد و از تمام فرصت ها بهره برد "

" اگر ما از ابتدا لیگ قهرمانان را هدف اصلی خود قرار داده باشیم اشتباه کرده ایم . شما باید یک مسیر درست و قطعی را برای ادامه را انتخاب کنید . مشخص است که برنده شدن لیگ قهرمانان سخت و دشوار است برای تیمی که مدت ها در آن نبوده "

" ما باید هدف خود را مشخص می کردیم . برنده شدن اسکودتو ، کوپا و سوپر کاپ. این چیزهایی است که برای ما شدنی تر است . اما حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان هم چیزی نبود که ما را راضی کند . ما به صعود امید داشتیم "

" اما فراموش نکنید که حتی حضور در لیگ قهرمانان بعد از 2 سال هفتم شدن چیز فوق العاده ای است . این فوق العاه بود چرا که ما موفق به کسب 2 اسکودتو و سوپرکاپ شدیم . اما ما نمی خواهیم اینجا متوقف شویم "

" ما در لیگ قهرمانان در فصل پیش به مرحله بعدی رفتیم و در مقابل بایرن مونیخ شکست خوردیم . روز و شب ، صحبت از پیروزی آسان است اما معمولا کسی اینگونه مدام حرف از پیروزی می زند که خود در زندگی تا کنون برنده نشده باشد "

" تیم ها از نظر اقتصادی در حال بهتر شدن هستند و کار برای ما سخت است . به نظر من تا چند سال آینده ، حضور یک تیم ایتالیایی در فینال سخت و بسیار دشوار است "

" بازیکنان یوونتوس در لیگ قهرمانان نباید هرگز راضی شوند . باید اهداف مشخص خود را دنبال کنند و به آن برسند . شاید اتفاقی که در بازی رفت در مقابل گالا در ورزشگاه یوونتوس افتاد سرنوشت ما بود . اما نباید اشتباهات را هم فراموش کرد . چیزهایی که باعث روی دادن اتفاقی عجیب شد "

" این است که می گویم بازیکنان نباید در اروپا هرگز به نتیجه ای که گرفتند راضی باشند و تا انتها برای بدست آوردن هدف تلاش کنند . ما باید برای پیشرفت و بالا بردن خود و نوشتن داستانی جدید تلاش کنیم . تلاش برای بالا رفتن اما به همراه عشق و صبر و شوق برای رسیدن به هدف . درست همانگونه که در طول این 2 سال خواستیم و به آن رسیدیم "

بازی با ساسولو ؟

" ما باید به سرعت گذشته را فراموش کنیم و به آینده فکر کنیم . فکر کردن درباره گذشته اهمییتی ندارد و برای ما چیزی را به همراه نخواهد داشت . ساسولو تیمی است که ناپولی و رم را به زحمت انداخته است "

" ما باید قبل از کریسمس بهترین نتایج را بگیریم . بازی با ساسولو و بعد بازی چهارشنبه در جام حذفی و در ادامه آتالانتا . باید بر روی آینده تمرکز کنیم چرا که آینده برای ما مهم ترین چیز است "

" شاید برای بررسی عملکرد مهاجمان همه به آمار گلزنی توجه کنند . اما برای من مهم طرز بازی و نقش بازیکن است . توز موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا نشد اما من بسیار خوشحالم که او با ما بود . او در ترکیه بسیار خوب بازی کرد و درزمین مثله شیر و مانند یک رهبر بود . اما با شرایط زمین بازی کردن و گلزنی در آنجا سخت بود "

" برای من عملکرد تیمی ، نقش بازیکن در زمین و ایجاد فرصت و همچنین رهبری و تحریک تیم مهم است و شاید برای شما تنها آمار گلزنی مهم باشد . بنابراین طرز فکر شما و من کاملا متفاوت است و من کار خودم را خواهم کرد و شما کار خود را ! "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: